محصولات پیشنهادی پارتکس

10 / 10
از 1 کاربر

 شناسایی کابل ها

کابل ها و سیم ها جزء حیاتی تجهیزات تابلو برق هستند. شماره گذاری آنها باید سریع باشد و شماره سیم ها برای سالها خوانا باشند. چه نیاز به یک شماره تک کاراکتری باشد یا اطلاعات  کامل؛ این که آیا شماره سیم ها قرار است قبل از سربندی تابلو روی سیم ها و کابل ها  قرار گیرند یا بعد از اینکه در جای خود ثابت شود. سبد محصولات پارتکس شامل راه حل هایی است: از شماره های تک رقمی تا  چند رقمی.

 

 

                                        

 

 

برچسب زدن چراغ ها و دکمه ها

 دکمه های فشاری، سوئیچ ها و لامپ های آلارم تابلو برق را می توان به دو صورت شماره گذاری کرد: با استفاده از لیبل های  اختصاصی، که در آن یک صفحه توضیحات درج شده است، یا با زدن یک برچسب مناسب مستقیماً بر روی تابلو برق یا درب کابینت. شما می توانید این برچسب ها را خودتان در اندازه های استاندارد و با استفاده از تجهیزات ما بسازید و یا طبق مشخصات خود به صورت آماده از ما سفارش دهید.

 

 

پلاک  های  تابلو

یک پلاک شماره گذاری نصب شده در قسمت بیرونی تابلو برق یا یک تابلوی کنترل به عنوان کارت ویزیت برای شرکت سازنده عمل می کند. . این میتواند شامل اطلاعات تماس ، توضیحات کامل محصول و یا الاعات اضافی مثل CE تاریخ نصب و غیره باشد. مواد صفحه باید با توجه به شرایط عملکرد تابلو انتخاب شود . تابلو برق هایی که در شرایط سخت کار میکنند را میتوان با استفاده از صفحات استیل حکاکی شده و یا لیزر شناسایی کرد.

 

شماره گذاری ترمینال ها

ترمینال ها یا کانکتور ها  معمولا برای اتصال دو یا چند کابل استفاده می شود . ما شماره هایی را میسازیم که برای اکثر ترمینال ها متناسب باشد با تجهیزات چاپ شده پارتکس میتوان ترمینال ها را شماره گذاری کرد.

 


 

علامت گذاری اجزا تابلو

می توانید کانتکتور ، رله ها و کنترل کننده ها را با استفاده از محصولات پارتکس شماره گذاری کنید . با استفاده از برچسب های پلی استر و در اندازه ها و رنگ های مختلف میتوان باقی اجزا تابلو را شماره گذاری کرد.

         

نشانگر کابل

 

 کابل های منبع تغذیه و کنترلی که وارد تابلو برق می شوند را می توان با آدرس ها یا علامت های KKS مشخص کرد. سیستم KKS یک کد شناسایی منحصر به فرد است که برای نیروگاه ها و ایستگاه های CHP استفاده می شود. شماره کابل Partex، برای این منظور، چندین خط توضیحات و یک کد QR را امکان پذیر می کنند که می توان با استفاده از یک اسکنر یا گوشی هوشمند آنها را خواند.

           

 

  نگهداری سیم ها و کابل ها از صدمه دیدن

 

 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :